Paaseieren schilderen en zoeken

Elke dag komen wij weer dichter bij de opening van het nieuwe kampeerseizoen.

We willen u alvast op de hoogte brengen dat ook dit jaar paaseieren verven is. Het vindt plaats in de Wijde Blik op zaterdag 30 maart 2024 om 17.00 uur.

Het Paaseieren zoeken begint 31 maart om 10 uur. Verzamelen bij de Wijde Blik. Daarna in optocht met de Paashaas naar de plaats waar vermoedelijk de eieren verstopt zijn. Aanvullend ranja en/of koffie/thee drinken in de snackcounter.

Eveneens wordt er een kleurwedstrijd gehouden. Zie bijgaand de tekening.

Willen jullie je kinderen, kleinkinderen of huurders met kinderen, kleinkinderen hierover inlichten? Tevens dat de kinderen deze tekening mooi kunnen kleuren en inleveren bij het paaseierenverven.

De bekendmaking van de winnaar van de kleurwedstrijd is zondag na het paaseieren zoeken in de snackcounter.

Zegt het voort, zegt het voort.

p.s. Hieronder kunt u de kleurplaat downloaden. Deze is t.z.t. ook verkrijgbaar bij de receptie van de camping.