KVR voor en door de leden

De KVR vervult een belangrijke verbindende rol op Roosdunen. De KVR komt op voor de belangen van de leden, zowel richting beheerder, bestuur stichting als richting de gemeente. Een voorbeeld van wat de KVR kan betekenen waren onder andere de protesten tegen het klootschieten.

We hebben 2 vacatures: De voorzittersfunctie en de secretarisfunctie. Het is belangrijk dat de belangen behartigd blijven van de caravaneigenaren. Dus we hopen erop dat er zich leden aanmelden hiervoor. Als er geen aanmeldingen komen dan komt het bestaan van de kampeerdersvereniging in gevaar.

Tijdens de laatste Algemene Leden Vergadering heeft het bestuur aangekondigd dat er op termijn (voorjaar 2024) vacatures zullen ontstaan binnen het bestuur. Het betreft de functies van voorzitter en secretaris. Een aantal van de leden heeft toen aangegeven mogelijk geïnteresseerd te zijn.

We hebben verteld in het najaar aan de slag te gaan met de invulling. Het bestuur van de KVR doet een dringende oproep aan de leden om zich nu te melden.

Voor nadere informatie: Ria van Gils ( mailadres ria.van.gils@gmail.com of tel.0612472134)